19 November 2015

Elegance is a state of mind


 Hi loves ♥ Pentru astazi v-am pregatit o noua postare in care eleganta este principalul cuvant ce descrie cel mai bine tinutele ce urmeaza sa vi le arat.
Pentru minunatele rochii trebuie sa ii multumesc Raffaelei Moraru, iar creatiile de a ei le-ati putut admira si pe contul meu de Instagram acum cateva zile, mai exact cand am imbracat pentru prima data o rochie de mireasa. Ce va pot spune, este ca spre deosebire de majoritatea rochiilor deosebite de ocazie, acestea sunt extrem de usoare, comfortabile si deloc incomode. Cele pe care vi le prezint, fac parte din noua colectie lansata de Raffaela si le puteti gasi pe site-ul ei AICI , alaturi de multe alte minunatii. De asemenea mai multe poze gasiti pe contul ei de Instagram si Facebook. Un inside, este ca m-am hotarat cu greu sa aleg rochiile, osciland intre nu mai putin de 7 rochii ♥

Ce va mai pot spune si cu siguranta o sa va incante este ca puteti admira aceste creatii si in showroom-ul din Bucuresti de pe Calea Mosilor nr 308 dar si in Campina la adresa Carol 1 nr 5. Pentru mai multe detalii, va invit din nou pe site-ul oficial unde puteti afla mai multe informatii utile dar si surprizele pe care Rafaela vi le-a pregatit pentru aceasta perioada.

Eu sper sa va placa aceste poze la fel de mult ca si mie, fiindca despre rochii nici nu mai trebuie sa va spun cat de mult le ador.
Despre Raffaela, va pot spune ca este minunata si o mare bucurie a fost sa o cunosc si sa pot sta la povesti cu ea. Este acel gen de om deschis si plin de energie pozitiva pe care ai impresia ca il cunosti de o viata.

"Brandul pe care-l reprezint simbolizeaza universul meu. Fecare creatie  se remarca prin materialele extravagante, croiul clasic si aplicatiile manuale. Dintotdeauna, "am fugit" de ideea de serie, cu toate ca este mult mai accesibila, optand pentru unicitatea tinutelor vestimenare. " Raffaela Moraru.


Astept cu drag opiniile voastre si va las mai departe cu pozele.
Kisses, Manuella ♥

Pozele au fost realizate de Adrian D. Photography.


















1 comment:

  1. dresses are phenomenal and you look like a million bucks;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)