19 November 2015

Glamour Street Fashion Show


Seara trecuta a avut loc cel mai asteptat eveniment de catre fashionistele din toata tara: Glamour Street Fashion Show.  A fost o zi minunata, iar petrecerea nu s-a oprit pana tarziu. Multa lume cunoscuta, de fapt toti se stiau intre ei si multe tinute ce se incadrau perfect in tendintele de toamna-iarna.
Nu stiu daca va mai amintiti, dar acum ceva timp m-am inscris in acest concurs in echipa Laurei pe care o stiu de foarte mult timp si o apreciez pentru munca depusa si pentru seriozitatea ei inca de la prima intalnire.

Daca va intrebati, nu, nu am castigat nimic insa in egala masura nu regret nimic. Este loc pentru toata lumea si le felicit pe castigatoarele serii care cu siguranta sunt extrem de bucuroase si entuziasmate. La fel sunt si eu fiindca am apucat sa cunosc o parte dintre participante si sa imi petrec ziua intr-un mod relaxant si placut cum de mult nu am mai facut-o.

Tinuta pe care o port o stiti deja dintr-o postare recenta, iar jacheta Loulou mai presus de orice altceva a fost inca o data o prezenta remarcabila. Restul tinutei a fost compusa din pantaloni Shein si Sandale Giuseppe Zanotti

Stiu ca multumirile sunt plictisitoare si cateodata fortate dar Laura iti multumesc si in egala masura multumesc si echipei Glamour pentru minunata experienta ♥






1 comment:

  1. first vertebrates to advance a penis yet they were not really the keep going on over a huge number of years the penis proved so important Raging Lion Male Enhancement that it developed freely in animals as distinctive as imp sex feathered creatures and reptiles penis is good sample united advancement on the grounds that it fills one need yet it's risen in many.

    http://top10workoutsup.com/raging-lion-male-enhancement//

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)